Chat in ligna WhatsApp!

Accessori Shantui - FAQ Idler! Made in China Excavator Track Link

Accessori Shantui - FAQ Idler!Made in China Escavatore folle

Idler hè un cumpunente impurtante in u sistema di caminari di machini custruzzioni crawler, cum'è bulldozers, excavators, etc. L'idler hè utilizatu per guidà u muvimentu di a pista.Inseme cù u dispusitivu di tensione, pò mantene una certa tensione di a pista, facilità a forza d'impattu da a strada quandu avanza, è riduce a vibrazione di u corpu.L'idler ùn hè micca solu l'idler di a pista, ma ancu u tensore in u dispusitivu di tensione.

https://www.cqctrack.com/idler/
Ma parechji amici di a machina si lamentanu chì i bulldozers è l'escavatori anu sempre prublemi: i manichi di cuscinetti sò brusgiati è dannati.Chi succede?Fighjemu u mutivu perchè l'idler hè sempre dannatu!Made in China Escavatore folle

U mutivu principalu per l'aggravamentu di l'usura di l'arburetu di l'arburetu è a brucia di a manica di u cuscinettu scorrevule hè chì u statu di lubrificazione trà l'arbure di l'idler è a manica di u cuscinettu di scorrimentu hè deterioratu, è a lubricazione di u cunfini hà cambiatu gradualmente in un statu parziale di attritu seccu.Se ùn fate micca attente à u mantenimentu di ogni ghjornu, hè inevitabbile chì tali prublemi saranu.Allora chì duvemu fà ?
Tutte e parte chì ponu girà o slide deve esse lubricate.A lubricazione povera pruvucarà un attritu aumentatu nantu à a superficia di trasmissione è causanu calore.Quandu a temperatura righjunghji un certu puntu criticu, hà da purtà à a deformazione di a superficia, a cracking, a fusione è poi a brucia.
Una volta chì a manica di cuscinettu hè brusgiata è dannata, deve esse rimpiazzata.Cumu caccià è stallà l'idler?

Prima, sguassate una sola valvula à u locu di a bocca di grassu, mette tuttu u burro in l'internu, è poi aduprate u bucket per spinghje a rota di frenu in l'internu duru per fà a pista più liberata pussibule.
Se l'escavatore hè sottu à 150, u pin di traccia deve esse eliminatu;S'ellu hè più di 150, pudete direttamente cullà a pista cù u bucket.Ricurdativi, a valvula unica deve esse sguassata, o a pista ùn serà micca faciule da caccià, è ancu di stallà!
U sopra hè nantu à i danni di a rota idler è i passi di rimuzione è stallazione.Spergu chì vi pò furnisce un pocu aiutu.Se vulete sapè di più nantu à l'accessori, pudete seguità u contu ufficiale "Espertu di mantenimentu di l'accessori di l'escavatore" Made in China Excavator idler


Tempu di Postu: Feb-09-2023