Chat in ligna WhatsApp!

I motivi per i danni di l'accessori di bulldozer idler, u roller bulldozer Kazakhstan

I motivi per i danni di l'accessori di bulldozer idler, u roller bulldozer Kazakhstan

Bulldozer scava a terra, carbone, sabbia, terra pre-loosened, roccia è altri materiali attraversu un bucket, è poi carica i materiali in i veiculi di trasportu o li scarica in u cortile.Oghje, u bulldozer hè unu di i principali machini di custruzzione in a custruzzione di l'ingegneria.U bulldozer idler hè stallatu nantu à a pista per guidà a pista per rotà currettamente.L'assemblea di rinfrescante di bulldozer pò impedisce chì si deviate è derailling.L'usu impropriu pruvucarà ancu danni à l'idler.U fratellu Digg vi dumanda quanti motivi causanu danni à l'idler?Discutemu cù u fratellu Dig.Kazakhstan bulldozer roller

IMGP0738

Principiu di travagliu di a rota di guida di bulldozer:
Aduprate una pistola di grassu per inject u burro in u cilindru di grassu attraversu a bocca di grassu, in modu chì u pistone si estende per spinghje a molla di tensione, è a rota di guida si move à a manca per stringhje a pista.A molla di tensione hà un colpu propiu, è quandu a forza di tensione hè troppu grande, a primavera hè cumpressa per ghjucà un rolu di buffering;Dopu chì a forza di serramentu eccessiva sparisce, a molla cumpressa spinge a rota di guida à a pusizione originale, in modu chì pò scorri longu u quadru di crawler per cambià u pitch di a pista, assicura u disassemblamentu è l'assemblea di u crawler, riduce l'impattu in u prucessu di marchja. , è evite u derailment di a catena di ferrovia. Rullo di bulldozer Kazakistan

Cause di danni à u bulldozer idler:
1. U cuscinettu sliding bimetallic manica di l'idler hè fora di tolleranza in diversi gradi di l'arbulu, chì pruvucarà vibrazione è impattu quandu u crawler viaghja.Una volta chì e dimensioni geometriche sò fora di tolleranza, a liberazione trà l'arburettu idler è a manica di l'arbulu serà troppu chjuca o nisuna liberazione, è u spessore di a film d'oliu lubrificante serà insufficiente o ancu senza film d'oliu lubrificante.
2. A rugosità di a superficia di l'arburu idler hè fora di a tolleranza.Ci sò parechji picchi di metallu nantu à a superficia di l'arburetu, chì distrugge l'integrità è a continuità di u filmu d'oliu lubrificante trà l'arburu è u cuscinettu sliding.Durante u funziunamentu, una grande quantità di detriti di usura di metalli seranu prudutte in l'oliu lubrificante, chì aumenterà a rugosità di a superficia di l'arbre è u cuscinettu, aggravarà u statu di lubrificazione, è pruvucarà una usura seria di l'arburettu idler è u cuscinettu sliding.Kazakhstan bulldozer roller.
3. A struttura originale hà difetti.L'oliu lubricante hè injectatu da u foru di u tappu di vite à l'estremità di l'arburu di l'idler, è poi riempie gradualmente a cavità sana.In u funziunamentu attuale, s'ellu ùn ci hè micca un strumentu speciale per l'iniezione d'oliu, hè difficiule per l'oliu lubrificante di passà à traversu a cavità circuitu in l'idler solu sottu a so propria gravità, è u gasu in a cavità ùn hè micca scaricatu bè, cusì hè difficiuli di riempia l'oliu lubrificante.U spaziu di riempimentu di l'oliu di a camera originale hè troppu chjucu, risultatu in una seria carenza di oliu lubrificante.

4. L'oliu lubricating in u clearance trà l'arburu idler è a manica di l'arbulu ùn pò micca caccià u calore generatu da u funziunamentu di u cuscinettu, perchè ùn ci hè micca un passaghju d'oliu, chì face cresce a temperatura di travagliu di u cuscinettu, a viscosità di l'oliu lubrificante. per diminuisce, è u gruixu di u film d'oliu lubricating per diminuisce.


Tempu di post: 22-Sep-2022