Chat in ligna WhatsApp!

Principali rializazioni innuvazioni!U primu bulldozer senza pilotu di u mondu hè apparsu in u ligame di a pista di l'excavatore in Kazakhstan

Principali rializazioni innuvazioni!U primu bulldozer senza pilotu di u mondu hè apparsu in u ligame di a pista di l'excavatore in Kazakhstan

U primu bulldozer senza pilotu di u mondu, fabbricatu inseme da l'Università di Scienza è Tecnulugia di Huazhong è Shantui Engineering Machinery Co., Ltd. ("Shantui" in breve), hè statu pruvatu quasi 100 volte è pò eseguisce accuratamente instructions.Kazakhstan excavator track link.

IMGP1471

Zhou Cheng, u direttore tecnicu di u prughjettu è un prufessore in u Centru Naziunale di Innovazione di Tecnulugia di Custruzzione Digitale di l'Università di Scienza è Tecnulugia di Huazhong, hà dettu chì a ricerca è u sviluppu di u bulldozer senza pilota hà iniziatu à principiu di 2019. A squadra di ricerca hà realizatu teste di sistema in u 2019. u campu di più di deci gradi sottu à zero in l'invernu, è infine hà realizatu l'integrazione funziunale di u bulldozer unmanned, cum'è pushing, shoveling, leveling, trasportu è integrazione.
Bulldozing downslope, bulldozing oblique angle, bulldozing centralizatu in pilastri separati ... À a fine di u mese passatu, u bulldozer senza pilota DH17C2U hà cumpletu cù successu a prova di a versione 2.0 in un situ di prova in Shandong.Wu Zhangang, direttore di Shantui Intelligent Construction Research Institute, hà dettu chì, cum'è u primu bulldozer senza pilota di u mondu, pò eseguisce accuratamente instructions.
U primu bulldozer crawler à vapore in u mondu hè natu in u 1904. Hè un cambiamentu maiò da mannatu à unmanned.U sistema di bulldozer senza cunduttore cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti hè unu di i 20 2021 Hubei AI grandi successi d'innuvazione (sceni) liberati da u Dipartimentu di Scienza è Tecnulugia di Hubei Province.Kazakhstan excavator track link.

"U bulldozer umanu tradiziunale opera in trè turni per 24 ore.U costu di u travagliu di ogni cunduttore hè di 1000 yuan per ghjornu, è custarà almenu 1 milione di yuan à l'annu ".Lu Sanhong, chì guida bulldozers tuttu l'annu, hà calculatu una somma di soldi.Se a guida senza pilota hè aduprata, u costu di u travagliu risparmiatu hè considerableu.

Zhou Cheng hà dettu chì u prezzu di bulldozers driverless hè più altu ch'è quellu di bulldozers, ma pò liberà e persone da l'ambienti di u travagliu altu ripetitivu, alta contaminazione di sceni di funziunamentu è altu risicu di funziunamentu.Quist'annu, i bulldozers senza cunduttore acceleranu a so implementazione è l'applicazione in a minera, l'ingegneria di u trafficu stradale, a custruzzione di l'infrastruttura è altri scenarii.
In l'opinione di u prufessore Yang Guangyou, Scola di Ingegneria Meccanica, Università di Tecnulugia di Hubei, hè solu questione di tempu prima chì i bulldozers senza pilota rimpiazzanu i bulldozers.Zhang Hong, un ingegnere senior di livellu di prufessore di CCCC Second Harbour Engineering Bureau Co., Ltd., crede chì i bulldozers senza pilota sò una tendenza mainstream in u sviluppu di machini di custruzzione in u futuru.
Cum'è unu di i primi 50 produttori di macchine di custruzzione glubale, Shantui hà una capacità di produzzione annuale di 10000 bulldozers.Jiang Yutian, presidente di Shantui Intelligent Construction Research Institute, hà dettu chì Shantui hà da introduci in u mumentu bulldozers senza pilotu à u mercatu secondu a so maturità tecnica.
Novu favuritu in l'area minera - camion minerless senza cunduttore
In precedenza, u primu camion minerariu senza equipaggiu 930E di 290 ton in Cina, chì hè statu riformatu inseme da Aerospace Heavy Industry è Zhuneng Group Heidaigou Open pit Coal Mine, affiliatu à Aerospace Sanjiang, operava in permanenza cù quattru camioni minieri, una pala elettrica 395 è un bulldozer. in a miniera di carbone di Heidaigou.Duranti stu periodu, i scenarii tipici di u funziunamentu di tuttu u prucessu, cum'è l'evitazione di l'ostaculi, u seguitu di a vittura, l'eliminazione di l'ostaculi, a carica, a riunione di l'auto è u scaricamentu di l'auto, s'hè andatu bè, senza difetti Nisuna cunnessione manuale.
In u ghjugnu 2020, u camionu compie a trasfurmazioni di u cuntrollu di a linea di tuttu u veiculu, a stallazione di l'equipaggiu di campu otticu 4D è radar laser è altri sistemi di sensazione di i veiculi, a cullizzioni è a produzzione di carte di l'area di travagliu, a prova di camioni senza driver in siti chjusi. , l'operazione di cullaburazione di camioni senza driver è pala è altre equipaggiu ausiliari, è u dispatch intelligente è debugging.

Sicondu l'intruduzioni di u Gruppu Zhuneng, 36 camioni minieri sò stati trasfurmati in camioni senza conducente, 165 camioni sò previsti per esse trasfurmati in camioni senza cunduttore à a fine di u 2022, è più di 1000 veiculi di operazione ausiliaria cum'è escavatori, bulldozers è sprinklers esistenti. esse gestitu in cullaburazione.Dopu à u cumpletamentu di u prugettu, Zhungeer zona minera diventerà u più grande di trasportu unmanned miniera aperta in u mondu, oltri a miniera intelligente cù u più grande numeru, marche è mudelli di camion minieri unmanned in u mondu, chì hà da migliurà effittivamenti la sicurezza è efficienza di pruduzzione di l'operazioni di a miniera.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022