Chat in ligna WhatsApp!

L'impurtanza di u mantenimentu di l'accessori di bulldozer, Rullo di pista di l'escavatore Kazakistan

L'impurtanza di u mantenimentu di l'accessori di bulldozer, Rullo di pista di l'escavatore Kazakistan

I pezzi sò a guaranzia di l'effettu di u funziunamentu di u bulldozer.In ogni casu, sè vo vulete fà chì e parti di bulldozer ghjucanu un rolu efficace, avete bisognu di fà un mantenimentu regulare è regulare.Tuttavia, assai cunduttori ùn sanu micca perchè mantene e parti di bulldozer, nè cumu per mantene.Per fà a famiglia avè una cunniscenza più cumpleta di e parti di bulldozer, Digger hà appositamente disposti l'articuli seguenti per piglià un ochju à elli. Kazakistan Excavator track roller

IMGP1471
Prima di tuttu, sapemu chì parti di u bulldozer necessitanu mantenimentu:
Parti strutturali: secchi di bulldozer, boma è braccio, bracciu di estensione, denti di secchio, cilindru d'oliu, biella, rocker, pin shaft, bushing, horse pull head, I-frame, pin shaft, fork front, seat back, scarifier.

Mantenimentu di e parti di usu: elementu di filtru, oliu speciale per u mutore, oliu di travagliu di legnu, oliu per ingranaggi, antigelu anticorrosione à longu andà, tubu di ingressu d'aria, tubu intercooler, tubu di riempimentu d'oliu, tappa di cisterna d'oliu, schermu di filtru di pompa di legnu, leva di acceleratore, cintura. , ammortizzatore di cabina è sticker.
A funzione di mantenimentu di l'accessori di bulldozer: Rullo di pista di l'escavatore Kazakistan
U scopu di u mantenimentu regulare di l'accessori di bulldozer hè di riduce i fallimenti di a macchina è di allargà a vita di serviziu di a macchina;accurtà i tempi di inattività di a macchina;Migliurà l'efficienza di u travagliu è riduce i costi di operazione.
Sempre chì u carburante, l'oliu lubrificante, l'acqua è l'aria sò bè ​​gestiti, i difetti ponu esse ridotti da 70%.

Metudi di mantenimentu per l'accessori di bulldozer: Rullo di pista per escavatore Kazakistan
① L'elementu di filtru di carburante è l'elementu di filtru di carburante supplementu sò rimpiazzati dopu chì a nova macchina hà operatu per 250h;Verificate u ghjocu di e valvole di u mutore.
② Mantenimentu di ogni ghjornu;Verificate, pulite o rimpiazzà l'elementu di filtru d'aria;Pulite l'internu di u sistema di rinfrescante;Verificate è stringhje i bulloni di i scarpi di pista;Verificate è aghjustate a tensione inversa di a pista;Verificate u riscaldatore di l'aria;Sustituisce i denti di u bucket;Aghjustate a liberazione di u bucket;Verificate u livellu di fluidu di lavacristalli di fronte;Verificate è aghjustate l'aria condizionata;Pulite u pianu in a cabina;Sustituisce l'elementu di filtru di u trituratore.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022