Chat in ligna WhatsApp!

Cume selezziunà u roller bulldozer? rullo trasportatore escavatore

Cume selezziunà u roller bulldozer? rullo trasportatore escavatore

U roller hè utilizatu per sustene u pesu di u corpu di a machina di custruzzione, cum'è l'escavatore è u bulldozer, è u rollu nantu à u rail di guida di a pista (ligame di a pista) o u pianu di a pista à u stessu tempu.Hè ancu usatu per limità a pista è impedisce u slippage laterale.Quandu a machina di custruzzione gira, u rullu forze a pista à sciddicà nantu à a terra.Ma per parechji prudutti nantu à u mercatu, cumu duvemu sceglie u roller bulldozer?

IMGP1826

U roller di bulldozer porta a so propria qualità è carica di travagliu.L'attributu di roller hè un standard impurtante per misurà a so qualità.A rota di supportu di u bulldozer appartene à unu di i "cinture à quattru roti".I quattru roti in a "cintura di quattru roti" si riferiscenu à a rota di guida, a rota di guida, a rota di supportu è a rota di supportu.A cintura si riferisce à a pista.Sò direttamente ligati à u funziunamentu di u travagliu è u rendiment di caminari di bulldozers.U so pesu è u costu di fabricazione cuntenenu un quartu di u costu di fabricazione di bulldozers.

Quandu selezziunate a rota di supportu di u bulldozer, deve esse sceltu secondu l'applicazione di a situazione attuale.I seguenti sò i suggerimenti di fratellu gouge solu per riferimentu.

1. Scala di prughjettu;Per l'opere di roccia di terra à grande scala è i travaglii di miniera aperta di media è grande scala, l'analisi, a comparazione è u calculu scientificu deve esse realizatu secondu parechji fatturi, cum'è a scala d'investimentu è l'equipaggiu di supportu, in modu di determinà a specificazione, u mudellu è quantità di rulli bulldozer acquistatu.Prughjetti generali chjuchi è mediu, cum'è u mantenimentu di strada è a cunservazione di l'acqua di i terreni agriculi, solu bisognu di selezziunà u roller bulldozer ordinariu.

2. Cundizioni di sustegnu di u prugettu;Quandu si compra un roller bulldozer, duvemu cunsiderà l'abbinamentu di u nostru equipamentu esistenti, cumprese l'abbinamentu trà l'efficienza di u funziunamentu di l'escavatore è l'efficienza di l'operazione di l'equipaggiu esistenti.
3. Fondi esistenti;Prima di cumprà, duvete avè u vostru propiu budgetu.Pudete sceglie u roller bulldozer secondu u budgetu.

Cum'è u cumpunente core di u chassis di pista di bulldozer, a prestazione di u roller bulldozer affetta direttamente l'affidabilità è l'efficienza di travagliu di tutta a macchina.Hè assai impurtante per l'usu sussegwente per selezziunà a rota di supportu di u bulldozer.À u listessu tempu, hè ancu necessariu di fà qualchì travagliu di mantenimentu.U scopu di u mantenimentu regulare hè di riduce u fallimentu di a macchina è allargà a vita di serviziu di a macchina;Reduce i tempi di inattività di a macchina;Improve l'efficienza di u travagliu è riduce u costu di u funziunamentu


Tempu di Post: 14-May-2022