Chat in ligna WhatsApp!

Cumu deve esse sceltu u limitatore di u mumentu di a grua crawler?

Cumu deve esse sceltu u limitatore di u mumentu di a grua crawler?

IMGP1621

Cumu deve esse sceltu u limitatore di u mumentu di a grua crawler?

Crawler crane hè l'abbreviazione di crawler crane, chì hè un tipu di gru chì cammina nantu à i crawlers.U nome inglese hè crawler crane.U nome inglese di u limitatore di torque crawler crane hè crawler crane load moment indicator.Thailand Excavator sprocket

U limitatore di torque di gru crawler hè generalmente cumpostu da un strumentu limitatore di torque, un sensoru di pesu, un sensor d'angolo, è un interruttore opzionale anti-overroll è un sensor di velocità di u ventu.

A grua crawler generalmente usa u limitatore di torque WTL-A700, chì hè stallatu in a cabina.

L'interruttore anti-overroll di tipu WGJ hè sceltu per esse installatu nantu à a cima di u boom.

U sensoru di pesu SHL à trè puleghji hè sceltu è cunnessu à u boom da l'articulazione universale.À questu tempu, fate attenzione à cunfirmà a gamma di SHL.

U sensor d'angolo JD-180 hè sceltu per esse installatu à u latu di u boom.À questu tempu, hè necessariu di attentu à se u sensor d'angolo hè stallatu à manca o à destra.

U sensoru di a velocità di u ventu WFS-2 hè sceltu per esse installatu nantu à a cabina o in cima di u boom.

In questu modu, esce un set cumpletu d'opzioni per gru cingolate, chì hè custituitu da un strumentu limitatore di coppia WTL-A700, sensore di pesu SHL à trè pulegge, sensore d'angolo JD-180, interruttore anti-overroll WGJ (opzionale) è WFS-2. cumpusizioni sensori di vitezza di u ventu (opcional).

 


Tempu di Postu: Aug-13-2022