Chat in ligna WhatsApp!

Quantu sapete di e cumpetenze pratiche di custruzzione di bulldozers, è ascolta a spiegazione da u fabricatore di accessori.Scarpi di pista di l'escavatore

Quantu sapete di e cumpetenze pratiche di custruzzione di bulldozers, è ascolta a spiegazione da u fabricatore di accessori.Scarpi di pista di l'escavatore

https://www.cqctrack.com/

Cum'è un equipamentu impurtante per u bulldozer è u leveling, i bulldozers sò oghji usati di più in più.E cumpetenze è i metudi di operazione qualificata ci aiuteranu à ghjucà megliu un rolu in a custruzzione di bulldozers è uttene duie volte u putere cù a mità di u sforzu.Bulldozers sò assai impurtanti in a custruzzione di prughjettu.Per assicurà chì ùn ci sò micca prublemi durante a custruzzione, hè necessariu di cuntrollà currettamente l'embrague, l'acceleratore, u bulldozer, u joystick, etc.
1. Quandu u bulldozer cullà è falà a pendenza, u gradiente ùn deve esse più grande di 30 °;Quandu u travagliu nantu à a pendenza trasversale, u gradiente di forma ùn deve esse più di 10 °.Quandu si scende in collina, hè megliu di retrocede è di cullà.Hè pruibitu di slide in neutral.Se necessariu, mette a lama per aiutà à frenà.

2. Quandu u travagliu nantu à pendite ripide è alti ridges, ci deve esse persunale per cumandà, è a pala ùn deve micca più di u bordu di a pendenza.
3. Quandu u travagliu in trinchera verticale, a prufundità di trinchera ùn deve esse più di 2cm per bulldozers grande è 1,5cm per bulldozers chjuchi.I lame di bulldozer ùn spinghjenu micca rocce o grandi blocchi di terra nantu à u muru di a pendenza più altu di u corpu.
4. Quandu sguassate a lama di bulldozer, u persunale di l'assistente per caccià a lama hà da cooperà strettamente cù u cunduttore.Quandu si tira à traversu a corda, i guanti di tela sò purtati.Hè pruibitu di spiegà vicinu à u foru di corda.

5. Quandu parechje macchine sò travagliendu nantu à a stessa superficia di travagliu, a distanza trà e macchine davanti è posteriori ùn deve esse menu di 8m, è a distanza trà e macchine manca è destra deve esse più di 1,5 m.Quandu dui o più bulldozer sò bulldozer fiancu à fiancu, a distanza trà dui lame di bulldozer deve esse 20 ~ 30 cm.Hè necessariu di guidà in una linea recta à a stessa velocità prima di bulldozing;Quandu si ritirate, anu da esse disposti per evità a collisione mutuale.
6. Quandu u bulldozer hè adupratu per caccià i muri rotti, i punti chjave anu da esse migliurati per evità chì l'upside fallen backward.
In fatti, i principii à esse ammaistratu durante u funziunamentu di bulldozer sò: u primu funziunamentu di bulldozer;Evite a carica unilaterale quant'è pussibule, mantene a forza di bulldozer stabile, è minimizzà a distanza di i veiculi vacanti.Spergu chì u cuntenutu sopra pò aiutà vi.


Tempu di Postu: Nov-14-2022