Chat in ligna WhatsApp!

Furnace di riscaldamentu di lama di bulldozer Turchia Pignone di escavatore

Furnace di riscaldamentu di lama di bulldozer Turchia Pignone di escavatore

I lame di Bulldozer sò processati cù l'acciaio di boru o l'acciaio di carbonu, è trasfurmati da prucessi di trattamentu termale cum'è quenching è tempering, in modu chì ponu ottene un bonu rendimentu, durezza è forza di compressione, chì ponu risponde à i requisiti d'usu.Sò unu di i cumpunenti più impurtanti di bulldozers.In questu modu, u furnace di riscaldamentu per a spegnimentu è a tempera di e lame di bulldozer hè particularmente impurtante.

IMGP0931

U furnace di riscaldamentu di tempera di a lama di bulldozer hè un equipamentu relativamente risparmiu d'energia è amichevule per l'ambiente in modulazione di piastra è riscaldamentu attualmente.Pò esse usatu per u trattamentu termale di e lame metalliche, cum'è e lame d'angolo di lame, lame di bulldozer è lame di lame ingegneria.Hè affidatu da e piante di trasfurmazioni di metalli per via di a so struttura simplice, altu gradu di intelligenza, travagliu affidabile, mantenimentu è riparazione faciule, è bassi costi di produzzione è di custruzzione.
Caratteristiche di prestazione di u furnace di riscaldamentu di a lama di bulldozer;
1. U pannellu di operazione adopra a visualizazione di cristalli liquidi di culore di Haishan Electric Furnace, un schermu tattile di grande dimensione, un schermu di operazione d'alta definizione, è cù u sistema di prutezzione di salvezza di u funziunamentu, ancu l'utilizatore per a prima volta pò operà cun tranquillità. .
2. U disignu umanizatu di u sistema upirativu sonu di cqc electric furnace accurtà assai u travagliu di preparazione per aduprà l'equipaggiu.U sistema di diagnosticu automaticu avanzatu aiuta l'operatori à cuntrullà rapidamente l'eccellente prestazione di sta macchina.
3. Aduttà sistema di cuntrollu PLC intelligente Haishan per assicurà a stabilità di l'equipaggiu d'induzione è di tempering.
4. U sistema di alimentazione di Fuyou Electric Furnace adopta 304 acciaio inox non-magneticu, chì hè resistente à l'usura è hà una longa vita di serviziu.
5. U cuncettu di disignu di u furnace di riscaldamentu di u furnace cqc electricu duppià u fattore di sicurità, chì prolongarà a vita di serviziu sicura di l'equipaggiu.

 


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022