Chat in ligna WhatsApp!

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i denti di l'escavatore è i sedi di l'ingranaggi hè quì

Prucessu di fabricazione

Forgiatudenti di bucket:I denti di bucket forgiati sò generalmente fatti di lega d'acciaio, è dopu una macchina di forgiatura hè aduprata per applicà pressione à u blank metallicu spiciale, è poi extruded à alta temperatura per raffinà u materiale di cristallo in a forgiatura per pruduce a deformazione plastica per ottene certe proprietà meccaniche.Dopu a forgiatura, u metallu pò migliurà a so struttura, chì pò assicurà chì i denti di bucket forgiati anu boni proprietà meccaniche, sò più resistenti à l'usura è anu una vita di serviziu più longa.
Castingdenti di bucket:A ghisa di grafite sferoidale austenitica hè generalmente usata per a fusione di denti di bucket, è dopu u metallu liquidu hè struitu in una cavità di casting adattata per a forma di a parte.Dopu chì hè rinfriscatu è solidificatu, a parte o u biancu hè ottenuta.Stu prucessu pò furnisce una bona resistenza à l'usura è a penetrazione.
In generale, per via di a struttura materiale di u dente cast, a so resistenza à l'usura, a tenacità è a penetrazione ùn sò micca bè cum'è u dente forgiatu, ma pò furnisce un pesu più ligeru, una durezza megliu è un prezzu più prezzu.

Cumu mantenedenti di buckete sedi di denti

Prima di tuttu, a scelta di i denti di bucket ghjustu hè un fattore impurtante per allargà a vita di travagliu di l'escavatore è un putere di penetrazione più forte, perchè i denti è l'accessori di bucket accoppiati sò u prerequisite per u ciculu di travagliu di l'escavatore più veloce è u risparmiu di materie prime.
Siconda, durante l'usu di i denti di u bucket di l'escavatore, u dente più esterno di u bucket hè 30% più veloce di a parte più interna di vestizione.Dunque, dopu à un periudu di tempu, pudete cambià a pusizione di l'internu è l'esternu di u bucket o rotate à un certu puntu.Per facilità è furnisce a produtividade.
Allora, quandu operanu l'escavatore, hè megliu scavà sottu à i denti di bucket perpendiculare à a superficia di travagliu per evità di rompe i denti di bucket per una inclinazione eccessiva.
Infine, i rivestimenti di tungstenu nantu à i denti di u bucket è altri accessori ponu riduce in modu efficace i costi di mantenimentu è migliurà l'efficienza di a macchina.

S'ellu hè di rimpiazzà u bucket, chìdente di buckethè megliu?

Questu implicarà quale tipu d'escavatore site è quale scena vi sò principalmente aduprate.
1 Denti generale di bucket, granuli di durezza, tenacità moderata, cundizioni generali di travagliu
2 Denti di bucket per minerali Alta durezza è tenacità moderata à l'impattu Adupratu per cundizioni d'impattu severi
3 Denti speciali di bucket, alta durezza, alta tenacità à l'impattu, aduprati per cundizioni di travagliu cù usura severa è impattu


Tempu di post: 19-novembre-2021