Chat in ligna WhatsApp!

U primu bulldozer elettricu puru di u mondu DE17-X Indonesia Sprocket Excavator

U primu bulldozer elettricu puru di u mondu DE17-X Indonesia Sprocket Excavator

Cù u crescente di carenza di energia è l'aghjurnamentu obligatoriu di i rigulamenti di emissioni naziunali, i machini di custruzzione elettrica pura più ecologicu è risparmiu d'energia diventeranu a tendenza mainstream in u futuru per via di i so vantaghji di pocu rumore, emissioni zero è alta efficienza di cunversione. Pignone per escavatore

IMGP1478
Ehi, tutti, oghje, Xiaobian porta u primu bulldozer elettricu DE17-X in u mondu per scuntràvi!Questu "Tiezi" chì hè apparsu oghje ùn hè micca ordinariu:
TA ùn solu realiza l'emissione "zero" di l'equipaggiu, u putere verde, u risparmiu d'energia è a prutezzione di l'ambiente;À u listessu tempu, hà assai vantaghji, cum'è u rumore bassu, pocu articuli di mantenimentu, u prezzu bassu è u cunfortu di u funziunamentu altu.Indonesia Excavator sprocket

Sistema di batterie di putenza
Dotatu di una batteria di fosfatatu di ferru di litiu, l'energia tutale à bordu hè 229kw h.U veiculu sanu pò travaglià per 4-5 ore in cundizioni di carica pesante è 6-8 ore in cundizioni di carica media è ligera.
Sistema di cuntrollu di temperatura intelligente
U sistema di cuntrollu intelligente Btms + pò realizà un rinfrescante efficiente di a batteria di putenza, di u mutore di cunduce è di u controller di u mutore.
U modulu distribuitu di u sistema di putere è u sistema di travagliu rializeghja u disignu modulare di dissipazione di u calore di tutta a macchina. Indonesia Excavator sprocket

Sistema di trasmissione
Hè aduttatu u sistema di trasmissione diretta à u latu di a rotella di tutta a macchina, è a tecnulugia adattativa di a carica hè applicata, chì pò guidà cù a carica è in situ, regulazione di velocità continua, flessibilità è alta efficienza, è prestazioni eccellenti in a custruzzione di u situ strettu.
Risposta di putenza rapida, forza splussiva forte, produzzione sustinibule di trazione constante, è forte putenza à alta velocità.
In cunfurmità cù u modu di travagliu di trè putenzi di tutta a macchina, pò esse selezziunata secondu a dumanda di carica di e cundizioni di travagliu attuale, in modu di rializà a cungruenza raghjone di putenza, efficienza è cunsumu d'energia.

Prestazione di manipolazione
U manicu di cuntrollu di caminu è di u dispusitivu di travagliu sò operati da un manicu unicu di cuntrollu elettricu, chì hè flexible, ligeru è còmode.
Struttura di pedale unica sospesa, taglia chjuca, grande spaziu di muvimentu di u pede è funziunamentu còmode.

Adattabilità à e cundizioni di travagliu
Bassu rumore, emissioni zero, adattatu per cundizioni di travagliu speciali cù esigenze elevate di emissioni.
U sistema di chassis hà una longa lunghezza di terra, una grande distanza da terra, una guida stabile è una bona trafficabilità.
Sicondu e cundizioni di u travagliu specifichi, pò esse equipatu cù una pala dritta, una pala à mezza u, una pala di roccia, una pala dritta di l'umida, una pala di sanità ambientale, un scarificatore à trè denti, un vinu idraulicu, etc. forte capacità operativa;I luci di travagliu LED cù una luminosità più alta sò dotati di standard per migliurà a capacità di illuminazione per a custruzzione di notte, rendenduli più sicuri è affidabili.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022