Chat in ligna WhatsApp!

A tendenza di u sviluppu di l'elettrificazione di i veiculi off-road in a prossima decada, Malaysia Excavator sprocket

A tendenza di u sviluppu di l'elettrificazione di i veiculi off-road in a prossima decada, Malaysia Excavator sprocket

Sembra un tema evidenti chì l'elettrificazione hè in crescita, ma ùn hè certamente micca una tendenza chì pò esse ignorata.Da l'equipaggiu di custruzzione à l'equipaggiu di energia fluida à l'equipaggiu di prato, quasi ogni industria si move versu l'elettrificazione.

IMGP1853

Ancu se l'elettrificazione hà ancu parechje sfide - in particulare per i veiculi è i dispositi mobili - cum'è l'infrastruttura di carica è a capacità di a rete, hè attualmente cunsiderata cum'è unu di i modi chjave per riduce l'emissioni globale.

Nta l'ultimi anni, per diversi motivi, u sviluppu di i veiculi elettrichi di diverse dimensioni è tippi hà pigliatu.Unu di i mutivi principali hè a riduzzione di u costu di a bateria è a migliurà di u so disignu è a cumpusizioni chimica.Avanzate in altri cumpunenti necessarii (cum'è mutori, assi elettrici, etc.) sò ancu benefizii per a capacità di i fabricatori di sviluppà più opzioni di veiculi elettrici.

L'aumentu di i prezzi di i carburanti, più miglioramenti tecnichi, più riduzzione di emissioni è altri benefici da l'usu di i veiculi elettrici - menu mantenimentu è efficienza più alta - aiutaranu à guidà u mercatu di l'elettrificazione in i prossimi anni.Cù u sviluppu di l'elettrificazione, l'impattu nantu à l'altri industrii cunnessi è i fabricatori di parti seranu listessi, cum'è quelli chì sò impegnati in u putere di fluidu è u cuntrollu di u muvimentu. Malaysia Excavator sprocket

L'elettrificazione di e vitture di passageru crescerà da u 2027
Nta l'ultimi anni, u mercatu di l'automobile hà prumuvutu vigorosamente l'elettrificazione, è hà sviluppatu finu à u presente chì ancu i camioni pickup sò elettrificati.I pruduttori cum'è General Motors (GM) anu annunziatu i piani per aumentà a vendita di veiculi elettrici (EVS) in l'anni à vene.General Motors hà dettu chì pensa à lancià 30 novi mudelli di veiculi elettrici in u mondu per u 2025.
GM ùn hè micca solu.Sicondu un rapportu recente di u mercatu di veìculi elettrichi di ricerca meticulosa, u mercatu di veìculi elettrichi ghjunghjerà un tassu di crescita annuale compostu (CAGR) di 33,6% da 2027. Sicondu i dati di 2020, a cumpagnia di ricerca predice chì u valore di u mercatu ghjunghje à 2495,4. miliardi di dollari americani è 233,9 milioni di veiculi per u 2027, cù una crescita annuale composta di 21,7%.

A ricerca meticulosa hà listatu i seguenti motivi in ​​u so comunicatu di stampa annunziendu u rapportu cum'è alcuni fattori chjave chì guidanu a crescita di i veiculi elettrici:
Pulitiche è regulamenti di u guvernu sustegnu;
I principali pruduttori OEM di l'automobile aumentanu l'investimentu;
I prublemi ambientali sempre più gravi;
U prezzu di e batterie hè cascatu;
Avanzate in a tecnulugia di u sistema di carica.

L'altri mutori includenu l'adopzione aumentata di veiculi elettrici in e economie emergenti è a crescita di veiculi autonomi.In ogni casu, a cumpagnia di ricerca signala chì a mancanza di infrastruttura di carica in questi mercati portà sfide, cum'è avà hè in parechje parte di u mondu. Malaysia Excavator sprocket
Ancu se l'epidemie di covid-19 hà daveru affettatu a catena di fornitura glubale, risultatu in l'interruzzione di a produzzione in u mercatu di l'automobile, cumprese i veiculi elettrici, una ricerca meticulosa hà dettu chì, per via di a forte ricuperazione è a dumanda in Cina, u campu di i veiculi elettrici avarà un ripresa relativamente rapida.U mercatu di i veiculi elettrichi in Auropa è in Cina hè previstu di ricuperà forte, ma i Stati Uniti sò previsti di ritardi.Resta à vede s'ellu cambierà cum'è u cunflittu trà a Russia è l'Ucraina hà purtatu à un altu prezzu di carburante. Malaysia Excavator sprocket


Tempu di post: 09-09-2022