Chat in ligna WhatsApp!

Novu sviluppu

Nta l'ultimi anni, cù u rapidu sviluppu di i fabricatori di escavatori domestici, noi, cum'è u fabricatore di parti di l'escavatori, avemu ancu aghjustatu a nostra struttura di produzzione è ri-pianificà a nova volta di u layout strategicu di a cumpagnia.
A pruduzzione di quist'annu hè aumentata di 40% cumparatu cù l'annu passatu.A proporzione di mudelli 30-100 ton hà righjuntu 60%.U sviluppu di l'accessori di chassis per l'escavatori mediu è grande hè u nostru prossimu focus, è avemu da cuntinuà à sviluppà è cresce, è pocu à pocu versu una direzzione più altu è più forte.

qwffas

A qualità di i prudutti di l'imprese deve esse strettamente cuntrullata è attente à i dettagli.Organizà attivamente a furmazione di u persunale, cumprà equipaghji di nova generazione per rimpiazzà gradualmente l'equipaggiu manuali obsoleti, pulisce e macchine regularmente è verificate a precisione di l'equipaggiu.Minimizà i fatturi umani è rende a qualità di u produttu più stabile è affidabile.
In a produzzione, cuntinuemu à unificà a dimensione di diversi tipi di pezzi di ricambio, riducendu cusì i costi di produzzione è migliurà l'efficienza di a produzzione.In u prucessu di ottimisazione cuntinuu, migliurà a competitività di u produttu.
À u listessu tempu, Heli Machinery Manufacturing Co., Ltd hà ancu cuntinuatu à furmà a so propria cultura corporativa unica, travagliadori, avanzendu, innuvà, è piglià risichi.Survive tenacemente in a cumpetizione di u mercatu sempre più feroce.Una cultura corporativa rapprisentata da e persone Heli hè stata furmata in Quanzhou.Siate unicu in stu fabricatore di pezzi di carri di escavatore.

vfdwqd

Heli Machinery Manufacturing Co., Ltd. svilupperà u hardware di produzzione è u software culturale per furmà un circulu virtuosu di cultura di pruduzzione guidata da a cultura è di prumuzione di a produzzione, è custruisce un ambiente ecologicu corporativu armoniu.Ogni passu fattu in u futuru anderà versu a speranza.Heli Machinery Manufacturing Co., Ltd. faci sforzi incessanti per esse un bonu situ in Quanzhou è a bona machina di China.

bgwqd


Tempu di posta: 07-07-2021