Chat in ligna WhatsApp!

Cumu deve esse mantenutu l'accessori di u loader Komatsu? Malaysia idler

Cumu deve esse mantenutu l'accessori di u loader Komatsu? Malaysia idler

L'accessori di u caricatore necessitanu un mantenimentu attentu, chì pò allargà a vita di serviziu di l'equipaggiu è riduce in modu efficace u fallimentu bruscu causatu da i danni di e parti durante l'operazione di u caricatore.U ciculu di mantenimentu di e parti hè determinatu da a struttura di u sistema è u gradu di contaminazione di u sistema.U gradu di usura di e parti deve esse verificatu in modu cumpletu in trè mesi, è i pezzi sò rimpiazzati ogni sei mesi à un annu.Se ùn ci sò micca contaminanti è sundries in l'accessori di i filtri media, hè necessariu di cunsiderà rimpiazzà u filtru d'oliu cù un novu, sguassate a friction plate, installendu a valvula, è stabilisce un sistema di mantenimentu regulare per a pulizia di pezzi.
Quandu mantene l'accessori di caricatore, verificate regularmente u filtru d'aria di l'accessori di caricatore.Se l'indicatore diventa rossu, significa chì avemu bisognu di certificà u mantenimentu di l'accessori di caricatore.Quandu l'indicatore di mantenimentu diventa rossu, avemu bisognu di pulizziari e parti di u caricatore è verificate a fuga d'aria.Se l'indicatore hè sempre rossu dopu un mantenimentu attentu, avemu bisognu di verificà se l'indicatore hè difettu.L'operazioni di mantenimentu specifiche sò i seguenti: Malaysia idler

5

1. U filtru d'oliu deve esse verificatu è rimpiazzatu in 500 ore o 3 mesi à u più.
2. Pulite regularmente u filtru d'oliu à l'entrata di a pompa d'oliu.
3. Repair the leakage in u sistema.
4. Assicuratevi chì nisuna materia stranera entre in u tank d'oliu à u tappu di ventu di u tank d'oliu, u sediu di u filtru d'oliu, a guarnizione di sigillatura di u tubu di ritornu d'oliu è altre aperture di u tank d'oliu.
5. U servo valve deve esse pulita per fà u flussu di l'oliu da u pipa di furnimentu d'oliu à u cullettore di l'oliu è torna direttamente à u tank d'oliu per circulà l'oliu ripetutamente.Se u filtru d'oliu cumencia à bluccà quandu a macchina hè aperta, rimpiazzà immediatamente u filtru d'oliu.
Fate un bonu travagliu in u mantenimentu di l'accessori di u caricatore, chì hè favurevule à migliurà a prestazione di u caricatore è allargà a vita di serviziu di u caricatore. Malaysia idler


Tempu di Postu: Oct-08-2022