Chat in ligna WhatsApp!

Meccanisimu di marchja di l'escavatore, Bulldozer Idler Export in Russia

Meccanisimu di marchja di l'escavatore,Bulldozer Idler Export à Russia

U mecanismu di viaghju di l'escavatore idraulicu hè adupratu per suppurtà u pesu tutale di a macchina è a forza di reazione di u dispusitivu di travagliu, è hè ancu usatu per u viaghju brevi di a macchina.Sicondu a struttura differente, hè principarmenti divisu in dui categurie: tippu crawler è tipu di pneumatici.

Bulldozer Idler Export à Russia

1. Crawler tipu camminendu miccanisimu
U mecanismu di viaghju crawler hè cumpostu di roti di traccia è di trasmissione, roti di guida, rulli, roti di trasportu è meccanismi di tensione, u mecanismu di viaghju di crawler hè comunmente cunnisciutu cum'è "quattru roti è una cintura", chì hè direttamente ligatu à u funziunamentu di u travagliu è a prestazione di caminata di u cinturione. escavatore.
(1) Tracce
Ci sò i seguenti tipi di scarpi di pista, è i scarpi di pista diverse sò usati secondu e diverse cundizioni di u funziunamentu.
2) Calzature doppia rib: rende a macchina faciule da guidà, soprattuttu usata in caricatori.
3) Scarpe da pista semi-doppie: prestazioni sia di trazione che di rotazione.
4) Scarpi di pista à trè rib: bona forza è rigidità, grande capacità portante, muvimentu di pista liscia, soprattuttu utilizatu in escavatori idraulichi.
5) Usu di neve: adattatu per u travagliu in i lochi di ghiaccio è neve.
6) Per a roccia: cù un bordu anti-slip, adattatu per u funziunamentu di u situ di a petra.
7) Per a zona umida: a larghezza di a scarpa di pista hè allargata, è l'area di terra hè aumentata, chì hè adattatu per l'operazione di pantani è fundazioni suave.Bulldozer Idler Export to Russia
8) Piste di gomma: prutegge a superficia stradale è riduce u rumore.

(2) Rulli è roti di trasportu.U rullu trasmette u pesu di l'escavatore à a terra quandu l'escavatore viaghja nantu à diverse superfici.A rota di pisata spessu porta l'impattu di a terra, cusì a carica di u rollu hè grande, in generale: roller bilaterale, roller unilaterale.A struttura di a rota di trasportu è di u roller hè basicamente a stessa.
(3) Idler.U idler hè utilizatu per guidà a pista currettamente è impedisce ch'ellu si sguassate è deviate.A rota idling di a maiò parte di l'excavatori idraulichi agisce ancu com'è un roller, chì pò aumentà l'area di cuntattu di a pista à a terra è riduce a pressione specifica di a terra.U idler hà una faccia liscia, un anellu di spalla in u mezu per guidà, è piani di toru da i dui lati per sustene a catena ferroviaria.A più chjuca hè a distanza trà l'idler è u roller più vicinu, megliu a guida.
Per fà chì l'idler ghjucà cumplettamente u so rolu è allargà a so vita di serviziu, u runout radiale di a rota di fronte à u foru centrale deve esse ≤W3mm, è l'installazione deve esse allinata currettamente.
(4) Roti motrici.A putenza di u mutore di l'escavatore idraulicu hè trasmessa à a pista à traversu u mutore di viaghju è a rota di trasmissione, cusì a rota di trasmissione deve esse ingranata currettamente cù a catena ferroviaria di a pista, a trasmissione hè stabile, è quandu a pista hè allungata per via di pin. manica purtata, si pò ancora maglia bè, a rota mutore.Di solitu situata à a parte posteriore di u dispusitivu di viaghju di l'escavatore, in modu chì a seccione di tensione di a pista hè più corta per riduce u so usu è u cunsumu di energia, a rota motrice pò esse divisa in dui tipi: tipu integrale è tipu split secondu a struttura di u corpu di a rota. .I denti di a rota di trasmissione divisa sò divisi in 5 ~ 9 ingranaggi anulari, perchè alcuni di i denti ponu esse rimpiazzati senza caccià a pista quandu sò purtati, chì hè convenientu per a riparazione in u situ di custruzzione è riduce u costu di mantenimentu di l'escavatore. ore d'omu.Bulldozer Idler Export à Russia
U mutore conduce a pompa idraulica per u trasportu di l'oliu, è l'oliu di pressione passa per a valvula di cuntrollu è l'articulazione di rotazione cintrali per guidà u mutore idraulicu è u riduttore installatu nantu à i frames di a pista sinistra è destra per marchjà o guidà.I dui mutori di viaghju ponu esse operati indipindentamente per mezu di duie leve di viaghju in cabina.
(5) Dispositiu di tensione
Dopu chì u dispositivu di corsa di l'escavatore idraulicu hè utilizatu per un periudu di tempu, l'usura di l'arburettu di u pin di a catena aumenta u pitch, chì risultanu in l'allungamentu di tutta a pista, risultatu in un quadru di crawler di attritu, deragliamentu di pista, rumore di u dispusitivu in esecuzione. è altri fallimenti, affettendu cusì u rendiment di caminari di l'excavatore.Per quessa, ogni pista deve esse equipatu di un dispositivu di tensione per chì a pista spessu mantene un certu gradu di tensione.Bulldozer Idler Export à Russia
(6) Freni


Tempu di Postu: Feb-22-2023