Chat in ligna WhatsApp!

Ruota di guida di pavimentazione persunalizata, rota di guida frontale.Excavator Track Roller Export in Russia

Ruota di guida di pavimentazione persunalizata, rota di guida frontale.Excavator Track Roller Export in Russia

L'assemblea di rota di guida di a pavimentazione, cunnisciuta ancu com'è a rota di guida, appartene à u sistema di crawler di a pavimentazione, è e rote di guida adattate à diverse marche di pavimenti sò diffirenti.
A cumpagnia persunalizeghja diverse assemblee di rota di guida di finitrice è telai di rota di guida.L'acciaio resistente à l'usura hè persunalizatu è lucidatu, cù una forte resistenza à l'usura.I cuscinetti impurtati sò aduprati in l'internu, chì furnisce una bona agilità. Esporta Rulli di pista di l'escavatore in Russia.

https://www.cqctrack.com/track-roller/

L'attività principale di a cumpagnia hè pezzi di pavimentazione, pezzi di rulli, pezzi di fresatrice!
L'accessori di finitrice includenu: piastra di pista di finitrice, bloccu di gomma di piastra di pavimentazione divisa, piastra d'acciaio di piastra di traccia divisa di finitrice, unione di ferrovia di catena di finitrice, cilindru di livellazione di finitrice, cilindru di tramoggia, cilindru di elevazione, cilindru di tettu, strumentu di livellazione di finitrice, indicatore di livellu di materiale, fasciu di equilibrio. , Paver conveying bottom plate, screed plate bottom plate, paver scraper chain, protecting chain, paver spirale conveyor shaft, spiral conveyor blade, blade screw Paver Rammer, paver.Pompa di burro di finitrice (pistone di pompa di burro, valvola di distribuzione), rota di supportu di finitrice, pignone di viaghju di finitrice, catena di raschiatore di finitrice, catena di trasportu, assemblea di albero di trasmissione di raschiatore, rota di guida di finitrice, rota di spinta frontale di finitrice, etc.

Accessori rulli: pompa sprinkler, cisterna d'acqua, ugello d'acqua, ammortizzatore, accessori per mutore di pompa a rulli, etc.
Accessori per Fresatrici: Fresatrice Track Shoe, Split Track Shoe Rubber Block, Fresatrice Conveyor Belt, Fresatrice Idler, Fresatrice Pompa d'iniezione d'acqua, etc.
Impiega a manutenzioni di a pavimentazione, u mantenimentu di u mutore di a pompa idraulica!Escavatore Track Roller Export in Russia


Tempu di post: 27-mar-2023