Chat in ligna WhatsApp!

Accessori per machini di custruzzione |cumu sceglie un rullu bulldozer India Rullo trasportatore per escavatore dh250

Accessori per machini di custruzzione |cumu sceglie un rullu bulldozer India Rullo trasportatore per escavatore dh250

U roller hè adupratu per sustene u pesu di u corpu di e machini di custruzzione cum'è escavatori è escavatori.Inoltre, si gira nantu à a superficia di u slide rail (rail link) o di a pista di a pista.Hè ancu usatu per limità a pista per evità a dislocazione laterale.Quandu l'equipaggiu di a machina di custruzzione gira, u rullu conduce a pista per move in terra.Ma per parechje merci nantu à u mercatu, cumu duvemu sceglie u rullu di l'escavatore?
Situazione attuale di u fondu;Prima di a selezzione, deve esse u so propiu budgetu, è u rullu di l'excavatore pò esse sceltu secondu u budgetu.

IMGP1408
Cum'è u cumpunente core di u chassis di l'escavatore, e caratteristiche di u rullu di l'escavatore affettanu direttamente l'affidabilità è l'efficienza di travagliu di tutta a macchina.Hè assai impurtante di selezziunà un bon roller excavator per l'applicazione sussegwente, cusì hè necessariu di fà un bonu travagliu in mantenimentu.U scopu di prumove u mantenimentu hè di riduce u fallimentu di a macchina è di aumentà a vita di serviziu di l'equipaggiu;Reduce i tempi di inattività di a macchina;Migliurà l'efficienza è riduce u costu di u funziunamentu. Roller carrier excavator dh250


Tempu di post: Aug-29-2022