Chat in ligna WhatsApp!

Vantaggi di Split Track Shoes Indonesia Excavator sprocket

Vantaggi di Split Track Shoes Indonesia Excavator sprocket

Parechje attrezzature di pavimentazione utilizanu caminu di tippu crawler, cum'è pavimenti, è a maiò parte di elli appartene ancu à pavimenti di tippu crawler.Sapete a scarpa di pista di u pavimentatore di scarpi di pista?Perchè più è più clienti sceglienu i scarpi split track?
A tavola di finitrice split hà parechji vantaghji:

IMGP0611
1. Materiale di gomma:
(1) elasticu, pò assorbe u scossa per prutege e parti di u chassis.
(2) Pò assorbe u rumore, senza lasciate graffii è sciddichi, è hè più faciule per andà in salita.
2. Tipu separatu;U disignu separatu hà solu bisognu di rimpiazzà u bloccu di gomma per risparmià tempu, travagliu è ecunumia.Tipu di back-locking: solu quattru viti deve esse facilmente chjusu, chì hè cunvenutu per rimpiazzà.Tuttu u veiculu pò esse rimpiazzatu in circa quattru ore.Per a seconda rimpiazzamentu, solu u bloccu di gomma di pista deve esse acquistatu separatamente.

3. Chamfer design;
(1) l'operazione hè più faciule, a vita di serviziu hè prolongata, u cunfortu di u funziunamentu è l'efficienza di a custruzzione sò aumentati.
(2) guidate a ghiaia luntanu da a superficia di u bloccu di gomma, riduce a probabilità di tagliu direttu è allargà a vita di serviziu.
4. Bars d'acciaio internu;A struttura di supportu hè più altu ch'è a parte sporgente di a piastra di ferru.Quandu u bloccu di gomma hè purtatu, pò prutege a piastra di ferru è evità u cuntattu direttu cù a terra per causà danni.
5. Diversi marchi è mudelli in casa è in l'esteru anu specificazioni cumplette è dimensioni.
6. Size standard
A dimensione di cunnessione trà a piastra d'acciaio è a piastra di gomma di u crawler board è a durezza di a superficia di a piastra d'acciaio risponde à i normi pertinenti di l'industria, è a piastra d'acciaio hè forgiata senza alcuna crepa.
7. Trattamentu fine
Ogni lotu di prudutti hà un rapportu di analisi chimica, a piastra d'acciaio di crawler hè trattata cù pittura, è a superficia di a cunnessione di a cunnessione hè trattata senza problemi.
8. Disegnu perfettu
A cola aduprata nantu à a piastra di gomma hè resistente à l'oliu, à l'asfaltu, à a corrosione, à u diesel è à l'usura, è ùn ci hè micca crack o frattura di a piastra di gomma.Fenominu lucale di spargimentu
9. Disegnu separatu avanzatu è cunvene hà parechji certificati di patenti in Cina.
10. Diversi formulazioni di gomma sò adattati per diversi ambienti di custruzzione per allargà a vita di u produttu.
Questi 10 vantaghji rispondenu à tutti i vostri bisogni per i scarpi da pista ideali!


Tempu di post: 16-ghjugnu-2022